Off-topic
+3
Kalamies
Paapoja
JKP
7 posters
Mäkifoorumi :: Muut aiheet :: Pulinat
Sivu 1 / 2
Sivu 1 / 2 • 1, 2
Off-topic
Täällä siis jälleen kerran tuttuun tapaan vapaata keskustelua kaikesta maan ja taivaan väliltä.
Keskustelua vain käyntiin.
Keskustelua vain käyntiin.
Viimeinen muokkaaja, JKP pvm Su Toukokuu 01, 2011 11:22 am, muokattu 1 kertaa
Vs: Off-topic
No joo... Mitäs tässä kirjoittais... Lisää käyttäjiä ja keskusteluaiheita olisi kyllä mukava saada. Ei täällä taida muita juttuja olla kuin Evensen ja tämä Off-topic.
Semmoinen ehdotus on, että modeille voisi antaa modeoikeudet chattiin.
Paapoja- Moderaattori
- Viestien lukumäärä : 67
Joo voisin yrittää tuota hommaa korjata...
//: Nyt pitäisi sinullakin olla chat-oikeudet
Foorumi kehittyy hyvää vauhtia näköjään. Ainoa asia, joka puuttuu, on käyttäjät. Niitä tänne tarvitaan. Voisi vaikka Aku Ankassa laittaa viestin loppuun pienen mainoksen tai jotain...
No joo. Ossi-Pekka Vallalle kävi vähän hassusti SM-kisoissa, kun hänen ensimmäisen kierroksen hyppynsä diskattiin. Valta hyppäsi hineosti 127 metriä Puijon mäestä, mutta harmi vain hän oli vähän liian kevyt suksien pituuteen nähden.
No joo. Ossi-Pekka Vallalle kävi vähän hassusti SM-kisoissa, kun hänen ensimmäisen kierroksen hyppynsä diskattiin. Valta hyppäsi hineosti 127 metriä Puijon mäestä, mutta harmi vain hän oli vähän liian kevyt suksien pituuteen nähden.
Paapoja- Moderaattori
Jep jup, koulupäivä pulkassa, ja kokeita takas: enkun epäsäännölliset: 7+ oon surkee enkus
Bilsa: 7+ aiheena ihminen ja vilä kysyttiin sukuelimiä.
Eip täs muut.
Bilsa: 7+ aiheena ihminen ja vilä kysyttiin sukuelimiä.
Eip täs muut.
Kalamies- .
- Viestien lukumäärä : 9
Ikä : 25
Off-topic
Terve!
Joo, olen siis rekannut tänne suurena mäkihyppy-fanina. Tällä hetkellä formulat ovat mielenkiintoisempia, mutta talvellä Lätkä ja mäkihyppy ovat mielekiintoisia. Hyvät sivut, nyt vaan lisää rekistöröityjiä paikan päälle =)
PS: Itse en ole mäkihyppääjä, vaikka nimimerkki siihen viittaakin =)
Joo, olen siis rekannut tänne suurena mäkihyppy-fanina. Tällä hetkellä formulat ovat mielenkiintoisempia, mutta talvellä Lätkä ja mäkihyppy ovat mielekiintoisia. Hyvät sivut, nyt vaan lisää rekistöröityjiä paikan päälle =)
PS: Itse en ole mäkihyppääjä, vaikka nimimerkki siihen viittaakin =)
Jonithejumper- .
- Viestien lukumäärä : 14
Ikä : 26
Kiva, kun lisää käyttäjiä saadaan. Tervetuloa tälle foorumille, Jonithejumper.
Joo, lisää käyttäjiä kyllä silti kaivataan lisää.
Joo, lisää käyttäjiä kyllä silti kaivataan lisää.
Paapoja- Moderaattori
Juu kaivataanhan tänne vieläkin lisää käyttäjiä, mutta onhan tämä foorumi silti kokenut suuren herätyksen niistä ajoista, jolloin täällä pyöri vain minä ja Paapoja.
Off-topic
Eiköhän tänne käyttäjiä tule muitakin, kun mainostuskin pelaa virheettömästiJuu kaivataanhan tänne vieläkin lisää käyttäjiä, mutta onhan tämä foorumi silti kokenut suuren herätyksen niistä ajoista, jolloin täällä pyöri vain minä ja Paapoja
Tämä on aivan mahtava foorumi =) Aivan samaa tasoa kuin Sarjis tai pikkuisen Sarjista huonompi, muttei paljoa. Viihtyisin paremmin, jos nyt tulisi lisää näitä käyttäjiä.
Joni, Jonithejumper flies away
Jonithejumper- .
Niin käyttäjiä tarvitaan, mutta mainostuskaan ei ole helppoa. AA:han voi tietty laittaa viestinsä perään mainoksen, mutta tällaisilla foorumeilla on yleensä ylläpidon asettama mainostuskielto. Ja tuo kyllä oli hassusti sanottu tuo JKP juttu niistä ajoista, kun "täällä pyöri vain hän ja minä", nimittäin en minäkään täällä vielä kauaa ole ollut.
Paapoja- Moderaattori
Off-topic
Tänään rekkasi 2 uutta käyttäjää Minä ja HE, eli kyllä tänne sitä porukkaa tulee. Toivotaan sormet ristissä, ettei tänne hienolle ja hyvälle sivuille tulisi maailmanluokan spämmäreitä.
Joo, hiihto- ja mäkikausi on nyt takanapäin, eli vihdoinkin se vanha kunnon nurtsisählykausi alkaa =)
Tervetuloa tälle foorumille, Jonithejumper.
Joo, hiihto- ja mäkikausi on nyt takanapäin, eli vihdoinkin se vanha kunnon nurtsisählykausi alkaa =)
Jonithejumper- .
Täälläki on näköjään sitten taas hiljentynyt. Semmoista se näissä foorumeissa on. Eihän mikään foorumi pysy pystyssä, jos käyttäjiä on vain kymmenkunta.
Paapoja- Moderaattori
Niin on... Surullista, että tämäkin paikka on hiljentynyt erittäin paljon tämän kuluneen viikon aikana. Ongelma on ainoastaan se, että tänne tarvisi saada lisää käyttäjiä, jotta tämä pysyisi pystyssä.
Pitäisi vaan jotenkin saada tämä foorumi ihmisten tietoisuuteen. Mutta kysymys kuuluu, miten. Nimittäin ihan kiva foorumihan tämä on. En tiedä, pyyhkisikö tällä sitten paremmin, jos tämä olisi Urheilufoorumi, eikä Mäkifoorumi... Mutta joo...
Paapoja- Moderaattori
Juu olisi ehkä pitänyt tehdä Urheilufoorumi, eikä Mäkifoorumi, mutta tehty mikä tehty.
Kyllähän täällä tosiaan keskustellaan myös muustakin kuin mäkihypystä, joten tuo nimi on oikeastaan varsin harhaanjohtava.
Kyllähän täällä tosiaan keskustellaan myös muustakin kuin mäkihypystä, joten tuo nimi on oikeastaan varsin harhaanjohtava.
Voihan sitä nimeä vaihtaakin...
Paapoja- Moderaattori
Kyllä kai, jos en aivan väärässä ole...
Paapoja- Moderaattori
Mulla se on ollu alusta asti harmaa, niin kun sen kuuluskin olla...
Mut hyvä, että nyt sullakin sitten toimii... : D
Täällä ajattelin käydä, kun aikaa sattu olemaan. Toivottavasti kaikki täällä ennenkin käyneet tekisivät pientä paluuta, jotta tämä foorumi aktivistuisi taas kerran, sillä täällä on aika tylsää yksin. : )
No joo... Kesämäkeen en ole vielä päässyt/jaksanut, ja tuskin sinne menenkään koko loppukesän/syksyn aikana menen, mutta talvella ehkä sitten taas tai sitten en...
En tiiä vielä jaksanko mäkihyppyä jatkaa, mutta talvellahan se viimeistään selviää minulle.
~JKP
Mut hyvä, että nyt sullakin sitten toimii... : D
Täällä ajattelin käydä, kun aikaa sattu olemaan. Toivottavasti kaikki täällä ennenkin käyneet tekisivät pientä paluuta, jotta tämä foorumi aktivistuisi taas kerran, sillä täällä on aika tylsää yksin. : )
No joo... Kesämäkeen en ole vielä päässyt/jaksanut, ja tuskin sinne menenkään koko loppukesän/syksyn aikana menen, mutta talvella ehkä sitten taas tai sitten en...
En tiiä vielä jaksanko mäkihyppyä jatkaa, mutta talvellahan se viimeistään selviää minulle.
~JKP
Tulepas kokeilemaan Paimion mäkiä. Ne ovat oikein hyvät, ja sopivat myös hieman kokemattomammilekin muvihyppääjille, ja muutenkin sellaisille hyppääjille, joilla epävarmuutta on. Ja sopivathan ne tietysti hyvillekin hyppääjille.
Ja kyllä minä ainakin voin taas täällä ruveta käyään, jos joku muukin rupeaa.
Ja kyllä minä ainakin voin taas täällä ruveta käyään, jos joku muukin rupeaa.
Paapoja- Moderaattori
Tuli tässä mieleen, että käykö täällä kukaan enää. Itsekin tulin taas tänne monen kuukauden tauon jälkeen, kun oli vähän päässyt unohtumaan nämä sivut. Olenko nyt siis ainoa, joka on kuukauden sisään käynyt täällä.
// Eihän tämä foorumi nyt ihan kuollut ole.. Paapoja ja JKP ovat laittaneet viestiä viimeksi 2 päivää sitten
// Eihän tämä foorumi nyt ihan kuollut ole.. Paapoja ja JKP ovat laittaneet viestiä viimeksi 2 päivää sitten
McDuck-fani- .
- Viestien lukumäärä : 21
Niin onhan tämä melko kuollut nykyään. Kävin tuossa jokunen päivä sitten jotain tuonne viihteen puolelle kirjoittamassa, jos vaikka saataisiin foorumiin eloa. Ja JKP kertoi tuolla DSJ4-keskustelussa pelin uudesta versiosta, että sellainen ilmestyy.
Paapoja- Moderaattori
Njääh....
Ette voi millään väittää, että tämä foorumi olisi aktiivinen.
Käyn täällä aina vaan katsomassa, jos joku on lähettänyt tänne viestin.
Ette voi millään väittää, että tämä foorumi olisi aktiivinen.
Käyn täällä aina vaan katsomassa, jos joku on lähettänyt tänne viestin.
Minäkin käyn välillä katsomassa. Viimeksikin oli ensimmäinen kerta kolmeen kuukauteen... luulisin, saattaa olla pidempikin aika.
McDuck-fani- .
- Viestien lukumäärä : 21
Sivu 1 / 2 • 1, 2
Mäkifoorumi :: Muut aiheet :: Pulinat
Sivu 1 / 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa