Mäkifoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Musiikki

3 posters

Siirry alas

Musiikki                 Empty Musiikki

Viesti  JKP La Huhti 09, 2011 12:03 pm

Yleistä keskustelua musiikista.
Nämä pienet kysymykset auttavat sinua saamaan keskustelun aikaan.

Mikä on lempibändisi/laulajasi?
Minkälaisesta musiikista pidät?
Kuumimmat uutiset musiikin maailmasta.
JKP
JKP
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 55
Join date : 24.01.2011

https://hyppyfoorumi.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Musiikki                 Empty Vs: Musiikki

Viesti  Paapoja La Huhti 09, 2011 5:45 pm

No joo... Lempibändini on ehdottomasti Bon Jovi. Varsinkin 80-luvulla Bon Jovi teki mielettömän mahtavaa musaa. Kuuntelen periaattessa rockia, mutta kyllä sitä kaikenlaista muutakin tulee kuunneltua. Näitä uusiakin kipaleita mitä tässä viime ja tänä vuoden aikana on ilmestynyt tulee myös joitain kuunneltua.
Paapoja
Paapoja
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 67
Join date : 18.02.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Musiikki                 Empty Vs: Musiikki

Viesti  Kukkelikuu Ke Huhti 13, 2011 3:55 pm

En oikein musiikin tunneista pidä (johtuu varmaan opettajasta), mutta tykkään kuunnella musiikkia. Kuuntelen vähän kaikenlaista musaa, paitsi räppiä ja jotain kamalia karjunta biisejä. Nyt soitamme musiikin tunnilla Volbeatin Fallenia. Minä en siinä soita mitään kunnollista soitinta (kitaraa jne), koska en ole harrastanut mitään soittamista. Joten niillä, jotka eivät harrasta mitään soitinta on aika tylsää nyt tuntisin.
Kukkelikuu
Kukkelikuu
.
.

Viestien lukumäärä : 9
Join date : 12.04.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Musiikki                 Empty Vs: Musiikki

Viesti  JKP Ma Huhti 18, 2011 4:54 pm

Vastailenpa vaikka vaihteeksi itse tähän tekemääni topiciin, joka käsittelee erittäin arkista ja yleistä asiaa, musiikkia.

Omaan musiikkimakuuni kuuluu pääasiassa rock ja sitä kuuntelen yleensä radiosta.
Sitten on kaikenlainen sellainen pop/rock musiikki myöskin.
Klassista musiikkia en kuuntele, paitsi jos on pakko jossakin koulun konsertissa.
Musiikista pidän joskus kouluaineena, sillä välillä soitamme kitaraa, jonka soittamisesta pidän, vaikken ole siinäkään mikään kamalan hyvä, mutta silti se vain tuntuu mukavalta.
Rumpujen soitto ei koulussa ole kamalan kivaa, sillä minulla ei ole rytmitajua, joten en osaa rumpuja kunnolla soittaa, vaikka kuinka keskittyisin ja yrittäisin.
Koneelta en kamalasti musiikkia kuuntele ja radiosta vielä vähemmän, mutta kännykällä kuuntelen musiikkia kuulokkkeitten kautta radiosta tai vain niitä kappaleita, joita minulla on kännykässäni ladattuna.
Lempibändiä ei minulla ole, mutta tykkään siis kuunnella rockia, joten sen parista se lempibändikin sitten aikanaan varmaan löytyy.

Siinä jonkinverran omasta musiikkimaustani ynnä muusta, mutta enempää en juuri nyt jaksa/keksi kirjoittaa.
JKP
JKP
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 55
Join date : 24.01.2011

https://hyppyfoorumi.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Musiikki                 Empty Vs: Musiikki

Viesti  Paapoja Ma Huhti 18, 2011 6:15 pm

Joo, elikkä kaipa minäkin voisin vähän kertoa jotain siitä, mitä soittimia osaan soittaa. Eli siis rummuilla menee peruskomppi, ei muuta. Niitä kun ei kamalasti ole tullut soiteltua. Nokkahuilua osaan sentään ihan "kunnolla" soittaa, kun kolmannesta luokasta kuudenteen sellaista tuli soitettua. Ja yhä osaan sitä soittaa. Very Happy Kitarrallakin jonkun yksinkertaisen lurituksen musiikkitunnilla osasin soittaa, mutta enää en kitaralla osaa ainuttakaan sointua...
Paapoja
Paapoja
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 67
Join date : 18.02.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Musiikki                 Empty Vs: Musiikki

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa